Re: XP i 98

Autor: Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klubb.chip.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 18:38:33 MET DST

Użytkownik "barte walesa" <rypki_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> hej,
> czy komuś sie udało zainstalować dwa systemy XP i 98 na jednym dysku
> fizycznym. Słyszałem że jest to niemożliwe no chyba, że odinstalować XP a
> potem w kolejności instalować 98 i XP (dlatego że XP ma opcję w inastalcji
> aby można uruchamiać go na przemnian z innymi systemami). Może jest jednak
> wyjście i da się to zrobić bez usuwania XP.
> dzieki za odzew
> Siemasz

Dobrze, że napisałeś na grupę, a nie oparłeś się jedynie na słyszeniu.
Nie ma żadnych problemów. Osobiście jestem zwolennikiem w przypadku
instalacji wielosystemowych, instalowania każdego z systemów na innej
partycji podstawowej (ale nie jest to jedyna recepta).
Kolejność instalacji w tym przypadku dowolna. Po zainstalowaniu wszystkich
zaplanowanych systemów (mogą być "gołe") instalujesz bootmanagera -
najlepiej niezależnego od zainstalowanych systemów operacyjnych.

--
Jerzy Wawrzyniak
Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl