zly obraz geforce4 mx440 - kolowa kasza

Autor: Marx (qqrydza_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 20:43:31 MET DST

Witam!

Stoi komputerek i nie wiem co jest z nim. Niby grafika jest OK, lecz gdy
wlacze Excela, badz przewijam kolkiem liste plikow e eksploratorze, to
pojawiaja sie takie superkolorowe obszary - kolorowa kasza, badz czarne
kropki na ekranie. Odswieze obraz i jest ok, lecz nie dla szefa !!! Czym to
moze byc spowodowane ?

P4 2.- GHZ
plyta na i845
256 ddr ram
barracuda 80 GB

Wszystko jest nowe, stad mnie to bardzo dziwi. Vga na sterownikach z
dostarczonej plyty.
A moze jest na to jakis patch ?

W kazdym razie bede wdzieczny za wszelka pomoc.