jaka płyta do starej obudowy ?

Autor: pw (1529_at_poczta.clinika.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 14:45:17 MET DST

Chcę kupić w miarę nową stabilną płytę główną
do obudowy baby AT. Nie wiem jaka byłaby dobra.
Zależy mi, żeby nie stosować wiatraczka na procesor
albo jeśli już to cichy. Zastanawiałem się nad płytami
pod AMD K6-300...400, ale chyba te procesory
mocno się grzeją więc wiatraczek hałasowałby.
Czytałem, że VIA C3 wprawdzie mają słabą
wydajność, ale przy dużym radiatorze można już nie
stosować wiatraczka. Tylko czy są płyty pod
VIA C3 w formacie baby AT ?
Dane zasilacza: 5V - 20A,12V - 8A