monitor lcd czy crt duzy klopot:)

Autor: Andrzej (kiloh_at_astercity.net)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 19:19:12 MET DST

witam
mam tkaie troche nie typowe pytanie ale bardzo miemeczace
otoz nie wiem jaki monitor kupic;)
tzn zstanawiam sie nad jakims pozadnym lcd ale bariera tutaj jest
smuzenie
czyli duzy czas reakcji matrycy (no co w quaka mam sobie czasem nie
pograc przez monitor
'wolny) i strasznie zamazany obraz przy zmiane rozdzielczosci
jesli chodzi o zalety to przedewszystkim to ze miej szkodzi na oczy:)

no i sam nie wiem.. bo jak obraz bedzie zamazany to tez oczy sie zmecza
bo nie beda mogly
zlapac obrazu...., czy moze kupic jakis monitor kineskopowy z dobrym
kineskopem
np jakis dobry sony trinitron co o tym sadzicie?
jak jest z promieniowaniem emitowanym przez nowe monitory crt?
tzn chodzi oto o ile jest miejsze od tych starych spelniajacych tylko
normle
mrp czy jakos tak.. tak podstawowa ze nie wspomne o wszystkich tco
ktorych nie btlo jescze

ludzie pomozcie!! prosze was oto bo musze szybko sobie kupic monitor a
nie chce zrobic duzego
i kostownego bledu