Re: Kwasniewski otwiera nowe sale internetowe

Autor: news-Wafd (Wagram1806_at_ms-news.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 18:20:01 MET DST

> druga ture
>
> Ja w pierwszą "rocznicę" wyboru na drugą kadencję wymieniłem Cel433 na
> Cel800, który podkręcony do 1067 (FSB 133) jest ze mną do dziś ;)

Kardynał Wyszyński w roku 1978 powiedział :
"Niech się nikt nie łudzi, że się coś zmieni, jeśli kasa przejdzie
z rąk jednych złodziei do rąk drugich złodziei".
Nie wiem kogo miał na myśli, ale sens jest uniwersalny i ponadczasowy.
W informatyce bywa różnie jak widać z postów.
Jednemu się pogarsza, drugi jest zadowolony.
Pozdrawiam.
K.W