Re: AMD max case temp - 90 stopni

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 17:35:06 MET DST

Użytkownik "Sebol" napisał:

> proponuje to zamieszczac co 2 dni,
> bo mi sie juz rzygac chce od pytan "mam
> 61 stopni czy mam kupic ciekly azot czy
> wystaczy zmarazarka dwuagregatowa"

:-)
Skoro już jesteśmy przy temacie: mam 36,8 stopnia. Wydaje mi się, że powinno
być 36,6. Obawiam się, że mi się główka przegrzewa od tego minetora.
RATUNKU!!! Poradźcie mi, jakiego chłodzenia mam użyć. Lepiej kupić dobry
radiator z wentylem, czy może zastosować chłodzenie wodne? Czy jak schłodzę
główkę do 32 stopni, to już będzie dobrze, czy jeszcze nie? Może lepiej ten
ciekły azocik...?

Bez odpowiedzi... :-)

Pozdrawiam,
Sniper