Re: Moja opinia o Radeon 8500 LE

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 16:54:40 MET DST

Użytkownik "WebCenter" napisał:

> CZyli karta r8500 jest dosc poterzna karta i skaluje sie do mocy procka
???.
> A jakiego proca byscie polecili do R8500 pro (275/250 MHz) ??

Jeżeli masz takiego Radeona, to myślę, że każdy procek o mocy powyżej 500
MHz pozwoli na wydajne i płynne granie. Każdy mocniejszy pozwoli na
przyspieszenie wszelkich opcji nie związanych bezpśrednio z generowaniem
sceny 3D, czyli obliczeniami wykonywanymi przez CPU. Zatem jeśli masz zamiar
dopiero kupić sprzęt do tej karty, to proponuję wybrać optymalne rozwiązanie
pod względem finansów, np. Athlon 1800+ lub coś w tym stylu.

Pozdrawiam,
Sniper