Re: No to we?my na warsztat monitory LCD...

Autor: Michał Krüger (news_at_kruger.poznan.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 15:10:43 MET DST

On Mon, 09 Sep 2002 14:42:03 +0200, Tomasz <cattomcat_at_hotmail.com>
wrote:

>Czy 40-tka to ma byc 101740 ?

tak...

>Jesli tak to mylisz sie. Ma DVI-D. Natomiast 101720 ma jesli sie nie
>myle DVI-I. Pelna specyfikacja na stronie belinei.

tym lepiej dla belinei :)

>Mylisz sie. Ci co maja karty intel740 czy tnt1 nie wydadza 3 tys zlotych
>na lcd. Jesli masz tyle kasy na lcd to napewno siedzi ci jakis gf3
>minimum. A jesli kupiles go bez DVI to tylko pogratulowac braku
>przewidywania. Na szczescie nowe karty teraz trudno kupic bez DVI.

Dlaczego braku przewidywania? Tak jak napisałem wczesniej, po co dziś
kupować sprzęt na wyrost, skoro za parę miesięcy (kiedy to dla
przykładu zaistnieje mozliwosc zakupu lepszego LCD, bo zarobisz wiecej
kasy itp itd) karty z dvi będą znacznie tańsze niz teraz?

To, że jestem płodnym facetem nie znaczy, że w młodym wieku muszę
kupować auto kombi. Mam 27 lat i wygodne coupe, kiedy urodzą mi se
dzieci - pomyślę o zmianie auta (i mieszkania). To chyba jasne.
Pozdawiam,
michał