wyjący cooler :(

Autor: ssj5 (starszy_ssj5_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 13:59:44 MET DST

od pewnego czasu zaczal mi glosno chodzic cooler na karcie grafiki (riva
tnt2 m64 32mb) probowalem juz go oczyscic sprezonym powietrzem, nasmarowac,
ale nic nie pomaga. czy mial ktos podobny problem?? nie wiem czy moge
odlaczyc kabel od tego coolera i zostawic. czy wtedy nic nie stanie sie z
karta grafiki (po dluzszej pracy komputera, jak sprawdzam reka to procesor
na grafice jest gorący - parzy) dzieki za sugestie