Re: Czyszczenie bebna w drukarce laserowej

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 13:49:17 MET DST

Użytkownik "Pawel Rupinski" napisał:

> Witam. Mam drukarke Xerox Docuprint P8e
> Da sie jakos przeczyscic beben w
> warunkach domowych ?

Jakiś czas temu czyściłem bęben od tej drukarki zwykłym pędzelkiem. Zajęło
mi to ok. godziny łącznie z rozbabraniem go złożeniem i umyciem rąk (to
ostatnie zajęło mi 15 minut - proponuję gumowe rękawiczki). Zabieg przyniósł
oczekiwane efekty ale przyznam, że nie na długo. Jakieś pół roku temu
oddałem drukarkę do serwisu. Mieli przeczyścić a łobuzy wymienili bęben -
305 zł brutto.

Pozdrawiam,
Sniper