Re: Eizo Flexscan L365

Autor: Rafał Tomasik (rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 09:06:43 MET DST

Robert Mirecki wrote:

> Witam.
> Mam zamiar kupic Monitor (jak w temacie).
> Czytalem juz archiwa dotyczace dyskusji nt. monitorow LCD
> i wiem jakie sa 'za' i 'przeciw'.
>
> Teraz chcialbym uslyszec opinie nt. konketnie Eizo
> w porownaniu do innych monitorow.
>
> Jezeli takie porownanie juz zostalo przedstawione
> (nie chodzi mi o parametry, lecz opinie uzytkownikow)
> prosilbym o podanie adresu.

jeśli chodzi Ci o opinie użytkowników, to moge dołożyć
swoją :-)

przed zakupem EIZO testowałem kilka innych, tańszych
LCD (NEC,Astron,Halsol,Philips) były niezłe, ale nie spełniały
moich oczekiwań
- gdy zobaczyłem Eizo bez wahania dorzuciłem 1000 zł
i teraz mam poczucie iż warto było dołożyć tego tysiączka ;-)
oj warto :-)
Eizo ma lux kolory, i niespotykany kontrast
o czasie reakcji juz nie wspomnę bo to oczywiste.

Rafał