Poziome linie ze skanera

Autor: Adam Nojszewski (anojszewski_at_interia.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 01:08:24 MET DST

Witam

Pojawil mi sie taki problem ze starym skanerem (Scanmagic 1200 ED)
podlaczanym przez LPT. Padl mi zasilacz, a po podlaczeniu innego
pojawily sie poziome linie na skanie, objawiajace sie niezaleznie od
wybranej rozdzielczosci. Dokladnie to co trzecia linia jest lekko
ciemniejsza.

Nowy zasilacz ma to samo napiecie (12V), lepsza wydajnosc i chyba taka
sama filtracje (stary raczej za bardzo stabilizowany nie byl).

Ktos mial takie objawy?

pozdrawiam

--
Adam Nojszewski                                    adam_at_nojszewski.com
http://nojszewski.com                              A imię jego 400 i 4