konwersja:video na CD

Autor: Grzes Kalucki (kaluckig_at_o2.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 00:13:54 MET DST

potrzebuje porady w temacie o ktorym praktycznie nie mam zielonego pojecia.
Mam pewna bardzo wazna dla mnie kasete video ktorej tresc chce w jakikolwiek
sposob przekonwertowac do wersji elektronicznej tak aby bylo mozna ja
ogladac jak zwykle filmy na plytkach CD.
            jezeli wiesz w jaki sposob moge to zrobic albo znasz konkretne
zrodlo informacji gdzie moge dokladnie o tym przecytac to bardzo prosze o
pomoc.!!! Podejzewam ze potrzebuje do tego karte telewizyjna aby z
magnetowida moznabylo wyslac sygnal do kompa ale jakiego softu uzyc i
jakiego sprzetu do tego potrzeba aby to zjmowalo 1-2 plytki i w ogole czy to
tak trzeba zrobic to niestety nie wiem!!! pomozcie prosze - jak tylko bede
mogl to sie odwdziecze!!!! pozdrawiam!