Jaką drukarkę kupic?

Autor: Markus (markjus_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 23:29:41 MET DST

Czy ktoś może mi doradzic jaką drukarkę kupić do zastosowań domowych (często
drukuję zarówno mase tekstu jak i fotografii). Nie chodzi mi tyle o
konkretny model co raczej o to na jakiego producenta "plujek" postawic. Aha
co myslicie o Epsonie i Lexmarku? Dzieki z góry.
PS Miałem HP 920 i ale nie wiem dlaczego zostawiała mi dolny margines na ok
1,5
cm wkurzało mnie to podczas druku fotografii o rozmiarze A4. Poza tym czy
ktoś próbowal drukowac plakat na hp920? (ciekawe jak to pociąć i złożyc), a
może kto próbował wydrukowac kartkę (pocztówkę) z życzeniami (trzeba wkładać
pojedynczo). Moze cos robiłem nie tak .Epson za to pozwalał mi drukować z 3
mm marginesem z kazdej
strony, ale często zatykały mu sie dysze, nie oszczedzał atramentu i
skończył na wysypisku z rozwaloną głowicą :). Teraz mam Lexmarka z45 - jest
fajny ale nie wiem co zrobie jak sie skończy atrament (cholernie drogi).
Chociaż niedawno pojawił sie do Z45 tusz zastepczy czarny 60 zł color 65
:)))