Re: LG 795 lub Nec 700+ ?

Autor: Greg K (greg_at_k.com.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 21:17:18 MET DST

> Tylko LG, umożliwia prace do 1600x1200 przy 75Hz
> najlepiej sie pracuje na 1152x864 prz 100Hz.

Tylko kto na 17 calowym monitorze bedzie jechal w 1600 x 1200

> Mam ten model i jakość jest idealna, kumpel ma dwa takie same i też je
> zachwala. O niebo lepszy nawet od NEC'a 750+, gdyż nie ma
> charakterystycznych dla kneskopu Trinitron popdzecznych drutów, które
> przeszkadzają w pracy.

Odczepcie sie od tych drutow - to nie jest wada - to jest technologia
wykonania.
Jak to komus przeszkadza, to niech nie kupuje tego monitora, jak i innych
(Sony na Trinitronie,
Mitsubishi na nowym Diamondtronie MM jak i Diamondtronie NF itp. oraz innych
modeli opartych
na tych kineskopach).
Nabylem NEC'a z pelna swiadomoscia tych paskow, teraz kupuje drugi monitor
do domu i kupie
tym razem Mitsubishi - na Diamondtronie MM - z pelna swiadomoscia dwoch
paskow - ktore mi
w zaden sposob nie przeszkadzaja.
Dla jasnosci - paski mozna wypatrzyc jedynie na bardzo jasnym tle. Na czym
lekko ciemniejszym juz ich
nie widac.
I mowienie, ze cos jest lepsze bo nie ma drutow mnie nie przekona. Bo jakos
ciezko mi to zakwalifikowac
jako kryterium jakosci monitora.
Dodatkowo radz postawic monitor na kineskopie "bez drutow" obok takiego "z
drutami" i porownac
nasycenie barw i ostrosc obrazu.
Wybor nasunie sie sam...

Greg K