Re: XP i 98

Autor: HaRv3sTeR (HaRv3sTeR_at_wp.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 20:10:40 MET DST

Użytkownik "barte walesa" <rypki_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

Cze

> czy komuś sie udało zainstalować dwa systemy XP i 98 na jednym dysku
> fizycznym. Słyszałem że jest to niemożliwe no chyba, że odinstalować XP a
> potem w kolejności instalować 98 i XP (dlatego że XP ma opcję w inastalcji
> aby można uruchamiać go na przemnian z innymi systemami). Może jest jednak
> wyjście i da się to zrobić bez usuwania XP.

Mi sie udalo zainstalowac win '98 i xp na jednym hdd. Co prawda instalowalem
najpierw 98, a potem xp, ale na pewno mozna i odwrotnie, tyle, ze po
instalacji 98 trzeba opalic instalatora win xp i tam zalogowac sie na xp
poprzez konsole. Nastepnie nalezy 'pobawic sie' poleceniami fixboot i
fixmbr. Wiecej znajdziesz w ich helpie.

--
--=[HaRv3sTeR]=--
HaRv3sTeR_at_wp.pl