'Warczaca' 80-ka Samsunga

Autor: Miron (miroambro_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 19:40:48 MET DST

    Witam,

pod koniec sierpnia stałem się szczęśliwym posiadaczem 80-cio gigabajtowego
dysku Samsunga (SP8004H), który to przywiozłem prosto ze sklepu. Piszę
'szczęśliwym' bo cena (464 brutto) to jak za 80GB i 7200 obrotowy dysk zdaje
się być atrakcyjna. Nietsty od kilku dni dysk wydaje odgłosy 'warkotu', a
sam dysk lekko drży także podczas stanu 'idle' tak jakby talerze nie były
idealnie wyważone. W związku z tym moje pytanie do innych użytkowników tych
dysków: czy zauważyliście podobne objawy i czy wydaje się Wam to normalne?

--
Pozdrawiam
Miron