GF upgrade biosu

Autor: Marcin Pikalski (tkdpiki_at_go2.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 18:09:12 MET DST

Elo
Mam problem.Prubuje wlasnie zrobic upgrade biosu w moim GF2mx400
(pixelview/prolink). Probowalem dwoma programami (zgodnia z radami ze strony
Dzikie Podkrecanie).Efekty sa (a wlasciwie ich nie ma) takie:

Uzywajac programu vgabios (z dyskietki) wypisuje mi, ze obraz biosuzostal
pomyslnie zaladowany i pokazuje sie ten kawalek co przy starcie kompa (z
nowym numerem biosu), niestety po restarcie kompa bios okazuje sie stary

W programie nvflash natomiast dobrze odczytuje plik , jednak zaraz potem
wyskakuja komunikaty o nastepujacej tresci:

Checking for supported EEPROM
EEPROM man.ID, devcode (55,AA): unknown
Error: supported EEPROM not found

Czemu? bios jest raczej dobry (byl tylko jeden do wersji bez tv out, no i
vgabios nie zglasza takich problemow :( )

--
pzdr
Marcin