Re: print screen

Autor: grzesioo (strzelin_at_wp.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 17:38:10 MET DST

> to znowu ja ten stary lamer: Oto question: jak uaktywnić klawisz Print
> screen, Mam XP i w życiu jeszcze nie widziałem żeby ten klawisz działał na
> jakimkolwiek kompie.

Zrób tak: Wciśnij klawisz Print screen w czasie pracy Windowsa, w dowolnym
momencie.
Następnie włącz Painta(program graficzny) i z menu Edycja wybierz opcję
Wklej. I masz już zrzut ekranu. Tak naprawde to nie wiem czy jest jakies
praktyczniejsze zastosowanie tego klawisza. To relikt z zamierzchłej
przeszłości - PC AT, 386 itp Służyl do zrzutu ekranu DOS bezposrednio na
drukarkę. Nie wiem jednak po co jest ta druga funkcja - SYS RQ.

Grzesioo