Re: Kupowanie Sprzetu Dla Idiotów - Bluzniercze PodsumowaniePełne Śluzu i Macek

Autor: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD (agquarx_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 15:32:21 MET DST

wet_12_at_poczta.onet.pl wrote:

> [ciach]

> Czym kreatywnym możecie się pochwalić, prócz (pożal się boże)
> tej chamskiej i mało twórczej krytyki?

        Moim kreatywnym portfelem, z ktorego chcialem wyjac
 moje kreatywne pieniadze, by zaplacic za sprzet do PC przy
 pomocy tych kreatywnych stron sklepow, ktorych wlascicielami
 sa firmy zatrudniajace kreatywnych webmajstrow (a moze nawet
 kreatywnych ksiegowych...;8)).

--
O seksie, sekszeniu, seksolatkach...-> news:pl.soc.seks.moderowana <- :8)
Opera - browser dla hobbystów, entuzjastów i fanatyków róznej maści. Czy