Re: Nowy Hardware nie startuje :-( Pomocy!

Autor: Bogdan Zorawik (bzorawk_at_t-online.de)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 15:21:36 MET DST

"PeJot" <skasujto.kpejot_at_skrzynka.pl> schrieb im Newsbeitrag
> cmos i odstaw zworke w pozycje normal.

CMOS juz resetowalem - zasilach jest moim zdaniem ok - nawet HDD kreci jak
nie jest podlaczony do IDE.
Po ktoryms z kolei tescie otrzymalem wreszcie meldung od ASUS POST reporter
(to takie extra u ASUSa) - prze,owila do mnie pewna pani "system failed CPU
test" - czyli albo board albo CPU . Duzo sie naszukalem i okazuje sie ze z
tym board czeto wystepuja te problemy... :-(

HAND

Bogdan