Jak to jest z Coolerami ???

Autor: Krzysiek (Krzysztof.Kucy_at_acn.waw.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 14:33:18 MET DST

Witam,

Ostatni nabyłem sobie płytk główna (ESCK7S5A rev 3.1a) i procka AMD (Athlon
XP1600) i jest git bo wszystko chodzi bardzo ładnie i stabilnie i w zasadzi
nie ma żadnych problemów. Ale jak wszyscy wiecie procki AMD dość mocno się
grzeją.Stusujemy wszyscy lepsze lub gorsze coolery i też jest git. Ale co
stanie się w przypadku uszkodzenia coolera ??? No wiadomo procek się spali i
to pewnie bardzo szybko i skutecznie. Moje pytanie : jak się przed tym
zabezpieczyć ??? Domyślam się że jedynym sposobem na to jest ciągłe
monitorowanie temperatury procka i płyty i jakimś tam softem. Czego używacie
??? Jeżeli znajdą się użytkownicy płyty głównej takiej jak moja niech dadzą
znać czego używają. Ja znalazłem w necie programik MBprobe ale on coś
ściemnia. Pokazuje temperaturę płyty głównej , procka i czegoś co nazywa
Aux1 (co to jest qrde !!!) zamieniające te dwie ostatnie miejscami (procek
ma temp. 40 st a to Aux 55) .

Pozdr