pad dysku - prosba o porade

Autor: uho (uho_at_iq.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 11:28:46 MET DST

witam,

wczoraj przy wlaczeniu komputera nastapilo zwarcie i spalil mi sie zasilacz.
po wymianie okazalo sie ze wszystko dziala procz drugiego twardego dysku
(barracuda IV 80GB) gdzie na nieszczescie sa (byly) wszystkie moje dane.
plyta glowna odmawia startu nawet przy wlaczonym jedynie pradzie do dysku -
jest w nim wiec pradwopodobnie jakies zwarcie.

no i pytanie - czy sa mozliwosci uruchomienia tego dysku, czy twardziele
maja jakies "bezpieczniki", czy pomoze wymiana elektroniki z innego dysku
tego typu?

bede wdzieczny za sugestie,

lukasz knasiecki
uho_at_iq.pl