Re: Pasta do Cpu

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 09:55:38 MET DST

> bezsensu - probujesz mi wmowic ze pasta oddaje mniej ciepla niz radiator?
:D
> to w takim razie jakie cieplo oddaje radiator? swoje? :D Pasta oddaje
> wielokrotnie lepiej cieplo niz jakikolwiek radiator - inna sprawa ze nikt
> nie wyleje tubki pasty na plyte

zobacz moja odpowiedz z 9.50 na post "adaska"

w skrocie:
- jak dasz za duzo pasty to robi ona za izolator a nie przewodnik ciepla ...
- radiator oddaje cieplo dzieki skomplikowanej budowie np powierzchnia
oddawania ciepla przez Zalmana
CNPS3100-Plus wynosi 2000cm2 (przy rozmiarze radiatora 110mm x 52mm x
65mm) - jak chcialbys to zrobic zeby "kupa" pasty miala taka sama
skomplikowana budowe i duza powierzchnie oddawania ciepla ???

pozdrawiam