Re: DLACZEGO SAM SIE RESTARTUJE? HELP

Autor: Pawel (wasieal_at_go2.plNOSPAM)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 09:33:39 MET DST

W artykule <alesr5$ao$1_at_news.tpi.pl> Sebol napisał(a):

u mnie takze byly restarty, wiem ze to teeratura, na procku mam byczy
wentylator i chyba to jest problem, powinienem jakiegos coolera kupic,
poki co zostawilem pudlo otwarte to sie nie resetuje, od razu w zwiazku
tym mam pytanie, jak lepiej, zakladajac wiatrak na obudowe spowodowac
tloczenie powietrza do srodka czy wyciaganie powietrza na zewnatrz?

pzdr
Pawel