Re: IRDA

Autor: Mirosław (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 23:49:25 MET DST

> Jak? Z Girderem? Mozesz podac wiecej szczegolow???

Już dokładnie nie pamiętam ale robiłem jakieś wpisy w win.ini albo gdzieś.
Robiłem tak jak w helpie giredera pisało.
PS. Liczy się kolejność wykonywania czynności, jak w jednej nie wyjdzie to
rób od nowa. Namęczyłem się ale udało się.
Ogólnie trzeba dążyć aby zamiast portu irda uzyskać jakiś devicedesc???
Jeśli zrobisz sterowanie pilotem to port podczerwieni do komunikacji nie
będzie działać