Re: Starsza płyta microATX

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 23:27:17 MET DST

> Chciałbym zmontować taki mały komputer (do worda, excela ewent do divx i

najlepiej na Intelu - raczej nie na i810/810e - bo kiedys przyjdzie Tobie do
glowy wstawienie grafiki i wtedy dupa blada
mysle ze najlepszym chipem bedzie i815E - zobacz np:
- GigaByte GA-6OMM7E
- Asus CUSL2-M
- MSI 815EM Pro (MS-6315) - ta ma jako wbudowana dzwiekowke jakiegos
Creativa

> Zależy mi aby złożyć kompa o najmniejszych gabarytach.

to moze FlexATX - np http://tw.giga-byte.com/products/ga6wfz7.htm - ale ze
sa prawie "nierozbudowalne" - wiec nie polecam

> W ogóle co sądzicie o takich płytach?

jak na standardowym chipie to IMHO na prawde niczym sie nie roznia od duzych
plyt poza brakiem 2 lub 3 PCI (no i rozmiarem oczywiscie)

pozdrawiam