co można zrobić z prockiem

Autor: Megabyte (megabyte_at_poczta.fm)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 22:10:55 MET DST

Mam plyte KOB KT133 FSX i procesor Duron 800MHz. Próbowałem już podkrecać
procesor za pomocą zwiększania częstotliwości magistrali. Ze 100MHz
zwiekszyłem na 112MHz bo wiecej płyta nie pozwala. To znaczy pozwala ale
wtedy już trzeba przeskoczyc na 133MHz. Po podreceniu procesora do 896MHz
wszystko chodzi poprawnie, bez jakichkolwiek ingerencji z mojej strony
temperatura procesora nawet po kilku godzinach pracy nie przekracza 45C. Co
by się stało jakbym podkrecił szyne do 133MHz? Prawdopodobnie trzeba by było
zwiekszyć napięcie. Ale o ile żeby nie przegiac i gdzie to mozna przestawic
w mojej płycie. A może kupić sobie jakiś dużo lepszy procek np Athlon XP.
Ale czy to sie opłaca i czy ten procesor wogóle podejdzie.

Za wszelkie wskazówki z góry dziękuje
Megabyte