Plytka pod SDR

Autor: Teo (teo_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 21:40:35 MET DST

Witam
Kiedys pytalem co lepsze wiecej SDR czy mniej DDR, wyszlo ze mice wiecej SDR
jest lepiej, ok mam 2 kostki SDR w sumie 768 MB 133MHz Kingstona - (ze
starego kompa) wlasnie skladam sobie komputerek do domu (DTP, grefika,
troszke gry glownie symulatory lotnicze - wszystko pamieciozerne).
Znalazlem sobie plytke:
Abit KT7A-Raid - dobra to plytka? (proca nie bede podkrecal AthlonXP 1600+)
pamietam ze ostatnio plyty Abita (na chipsetach Via) sprawiaja troche
problemow a ja jestem na problemy uczulony komp musi byc naprawde stabilny
(zwis komputera po 3 godzinach pracy to nic milego).

Teraz 2 pytanie gdzie moge dostac w Polsce (poza WGK - bylem dzis nie ma)
plyte (imo najlespsza dla mnie) Giga-Byte GA-7ZXR (Raid, SDR) podobno ta
plyta jest juz niedostepna.

Pewnie na tej grupie jest troche ludzi z serwisow komputerowych - dajcie
znac w ktorym sklepie sie jeszcze uchowala jakas plyta na Via133A z Raidem.
Pozdrawiam