Re: acorp 6bx81 + nowy ram = problemy

Autor: Grzech (surym_spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 20:44:26 MET DST

Użytkownik "Robert Szczepaniak" <robszczep_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:al9ugc$lcv$1_at_news.tpi.pl...
> ie.
>
> Jeśli masz BIOS z wersją 2B to wykonaj upgrade do wersji 2D.
> Nowy możesz pobrać ze strony Acorp'a www.acorp.com.tw
> pzd

poszukam raczej starszego ramu. upgradować bios troche sie boje. niedawno
padła mi jedna płyta. upgradowałem na programatorze, ale bios był od innego
rev i płyta umarła na wieki... była to zresztą płyta clayton - site'a z
biosami mieli tak beznadziejnego (ten tajwański), że musiałem maila napisać,
żeby mi powiedzieli który bios pasuje. nie pasował....

--
re5pect
Grzech.
remove 'spam' from my email address<