Re: Pasta do Cpu

Autor: Krzysiek (Krzysztof.Kucy_at_acn.waw.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 18:59:17 MET DST

Użytkownik "adasiek" wypowiedział się :
> czyli nawalenie na procesor pol litra pasty, IMO skutecznie by go
> ochladzalo;
>
> pozdrawiam;
> adas;

Nawalenie zbyt dużej ilości pasty przewodzącej (tej z dodatkiem miedzi lub
srebra) na procki typu Athlon XP grozi jego uszkodzeniem. Chodzi o to że
duża ilość pasty po dociśnięciu jej do procesora przez radiator z coolerem
wypłynie poza obszar chłodzenia a tam ponoć są wyporowadzone jakieś mostki.
Miałem ten problem, ale na szczęście nie uwaliłem Athlona tylko nie
startowała mi płyta główna.Po doczyszczeniu wszystko wróciło do normy.

Pozdr !