Dla zainteresowanych kupnem SAMSUNG 19" 959NF.

Autor: Rafal (osoba_at_microsoft.com)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 17:31:35 MET DST

> [...]

Witam

Troszke sie wysililem szukajac po sklepach cen tego monitora. Znalazlem dwa
miejsca, w ktorych mozna kupic tanio ten monitor:
-Siec sklepow Logos, w cenniku na stronie www.logos.pl podaja 1670 zl brutto
-Sklep internetowy mojepc.pl - 1650 zl (z kosztem transportu) brutto, tylko
ten sklep ma dosc odpychajace klientow warunki zakupu, trzeba przelac cala
kwote zakupow na ich konto, kiedy dostana potwierdzenie przelewu wysylaja
sprzet, dodam, ze osobiscie kupilem u nich obudowe do mojego kompa, i nie
bylo problemow.

pozdrawiam
Rafal