Re: To koniec.......

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 17:00:15 MET DST

"x-tomas" <x-tomas_at_go2.pl>, wrote in news:ald1mg$890$1_at_news.tpi.pl:

> np.
>
> Kingston DDR 256MB PC-333
>
> a co to jest ...?? Moze komputertronik sie dzisiaj nie wylal..:P

Chodzi o to, ze nie ma czegos takie jak standard PC-333 i jest to
nieprawidlowe i nieoficjalne okreslenie. Co innego oznaczenie PC2700.

> Czy w najblizszym czasie mozna sie spodziewac jakies obnizki
> pamieci......??

Nie wiem.
> I jeszcze jedno wiem ze to kiedys bylo chyba na grupach ale czym sie
> rozni pamiec z CL2,5 a CL 2...??

W praktyce szybkoscia :P Jak sam pisales bylo na grupie wiec psozukaj w
archiwum.

> i co to jest pamiec ECC..??

Error Correction Code, pamieci z kontrola parzystosci i oznacza tyle, ze
gdy wystapi w pamieci blad (np. uszkodzony zostanie jakis bit ewentualnie
grupa bitow) to dzieki bitom kontrolnym ECC wszystko bedzie OK. Przez to
pamieci sa troche wolniejsze. Do domych zastosowan absolutnie
nieprzydatne.

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"