problem z kablem

Autor: adamu0_at_interia.pl
Data: Sat 07 Sep 2002 - 16:30:26 MET DST

Witam wszystkich grupowiczow,

mam taki problem, otoz podlaczylem niedawno sobie drugi dysk (stary chyba
troche popsuty), po odlaczeniu go nie dzialal moj dysk, po paru probach
okazalo sie ze cos jest nie tak z kablem zasilajacym (podpialem ten od
cdromu i dysk dzialal), przepialem rzekomo niedzialajacy kabel do cdeka, a
ten od cdeka do dysku i wszystko znow zaczelo dzialac, dopiero dzisaj jak to
zwykle windoze sie zawiesilo, a po restarcie nie cdrom "nie dzialal" (w
cudzyslowiu, bo dioda cdromu miga, ale on jakby nie mial sily sie otworzyc),
z dobrym kabelkiem (tym od dysku) cdek dziala.

troche poplatalem, mam nadzieje ze ktos zrozumie mi jakos pomoze ;)

z gory dzieki
pozdr