Re: Czy modem 56kbs moze chodzic na Pentium 75?

Autor: Greg K (greg_at_k.com.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 15:57:11 MET DST

Użytkownik <pkroll_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> mam modem Pentagram Hex2 56l (z koscia conexant/rockwell) i system win95.
> Pierwsza
> rzecza jaka instaluje system po wlozeniu modemu do plyty glownej jest
> 'Generic PCI Modem Enumerator' (HSFMODEM). Po sprawdzeniu w 'Menadzerze
> urzadzen' okazuje sie, ze jest jakis blad (code 8) i jest propozycja
zmiany
> sterownikow. Tak wiec sciagnolem nowe sterowniki ze strony
> http://www.conexant.com/customer/md_driverdownload.jsp
> Jest tam rowniez opisana osobna procedura instalacji dla win95. Lecz
> [...]

Dokladnie ten sam modem nie chodzil u mojego znajomego na P2 233 MMX -
rozlaczal kazde polaczenie po ok. minucie (a na moim kompie chodzil bez
problemu). Po prostu proc nie byl w stanie go utrzymac. Po zakupieniu modemu
na chipsecie Agere (dawniej Lucent) i doplacie 50 zl :) wszystko chodzi u
znajomego normalnie.

Greg K