Re: Samsung 757 dfx

Autor: Rafal (osoba_at_microsoft.com)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 15:22:04 MET DST

> 1. ustawiam obraz idealnie do krawedzi i nastepnego dnia jak wlacze
monitor
> to obraz nie pasuje (jest "za duzy"), po paru minutach wszystko wraca do
> normy.
Mam CTX 17'' Trinitron, i rowniez tak mam, ale jest to jakies 2 milimetry u
gory i dwa na dole, moj monitor ma 2 i pol roku, nie uwazam tego za jakas
wade.

> 2. komp chodzi (eDonkey:-) ale monitor wylaczony. Wlaczam monitor i on
> "piszczy" przez chwile.
Moj kolega ma taki sam monitor jak ja, jego monitor przy wlaczaniu wydaje
dzwiek podobny do pierdzenia :-)

> czy to normalne objawy czy mam zwidy?
Nie, to poprostu masowka. Jeden model OK inny troche felerny, swego czasu
bylo tak z Maluchami, moj ojciec kupil sobie jednego w mnniej wiecej tym
samym czasie co jego znajomy, auto mojego ojca chodzilo dobrze, a jego
kolegi caly czas sie psulo (od nowosci), ale to ju NTG. A wcracajac do
minitorow, to w mojej 17'' CTXa odtatnio wybuchl kondensator (chyba od
temperatury, bo w pomieszczeniu, w ktorym stoi jest zawsze bardzo goraco, a
monitor pali sie przez kilka godzin dziennie), trzask byl dosc glosny, i
troche zadymilo, myslalem ze kineskop mi pierdyknol. Na gwarancji naprawili
elektornike bez problemu.

> pozdrawiam weekendowo
> ->piotr
pozdrawiam