Sync Master 171s

Autor: miner (a_at_a.a.a)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 13:57:54 MET DST

Wczoraj kupiłem monitor LCD jak wyżej i odnosze dziwne wrażenie, że z
godziny na godzine zaczyna on lepiej działać :) Zaraz po uruchomieniu widać
było wyraźnie, że trzy piksele świecą cały czas na zielono. Dzisiaj rano ze
zdziwieniem stwierdziłem, że już tylko jeden piksel jest zielony, dwa
pozostałe zaczęły działać prawidłowo. Czy to normalne zachowanie panelu LCD?
LCD potrzebuje kilku godzin, żeby się dotrzeć/ułożyć??? Mogę liczyć na to,
że ostatni zielony zniknie??

miner