Re: Karta 3d do durona 1.2 Gh

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 12:18:19 MET DST

"ponadtuzin" <ponadtuzin_at_o2.pl>, wrote in

> Do Durona 1,2 nie opłaca Ci ładować się takiej drogiej (szybkiej)
> karty, bo nie odniesie to spodziewanego rezultatu. Potrzebny jest Ci
> szybszy procek, powiedzmy Athlon 1800+ i wtedy możesz pomyśleć o
> drogiej karcie.

a) opisuj pod cytatem, a nie na samej gorze postu

b) cytuj poprawnie

c) wycinaj zbedne czesci postu

d) ustaw kodowanie polskich znakow

e) podpisuj sie

f) nie pisz bzdur

> Teraz kup sobie GF 256 DDR za ok. 150zł i w zupełności

Raczysz sobie kpic?

> Ci wystarczy (ja mam D1,2 i GF256 DDR i jestem zadowolony!) albo zmień
> procka i kup Radeona 9000, w sumie wyniesie cie ok. 700zł. POzdrawiam!

To, ze Ci wystraczy to nie znaczy, ze jest to uznawane za rozsadne i
optymalne polaczenie.

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"