Re: problemy z AC97- wbudowana k.dzwiekowa

Autor: x (louie2_at_gazeta.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 11:37:46 MET DST

Nie jestem guru, ale miałem podobny problem. Mam Asusa na VIA tak jak Ty.
Owszem sterowniki weszły był dźwięk ale gdy doinstalowałem program Audio Rack
dołaczony do głównej płyty dźwięk znikł. I nie szło go wogóle zainstalować.
Co chwila przy instalacji domagał się płyty win98, jak włożyłem to nie mógł
niczego znaleźć, żadnego pliku o jaki się domagał.Nawet wskazywanie pliku nie
dawało nic. Znowu chciał płytę z Audio Rackiem i tak wkółko. Zformatowałem
twardziela, i po zainstalowaniu Service Packa 4 in 1 dla Via z płytki CD
płyty głównej, weszły wszystkie sterowniki do wbudowanej karty. Nie wiem czy
to zbieg okoliczności ale pomogło.