WinXP a ECS K7VZA

Autor: dminds_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 07 Sep 2002 - 10:50:14 MET DST

Witam!
Mam problem z instalacją tego systemu na tej płycie. Sprawdzanie poprawności
sprzętowej działa bez zarzutu, ale podczas instalacji (po przegraniu plików i
resecie) instalator trochę pochodzi, pojawia się ekran XP i potem czarny
ekran...

Być może trzeba zmienić jakieś ustawienia BIOSu? Czy udało się komuś
zainstalować XP lub XPPro na K7VZA v1.0?

P.S.
Przy okazji pytanie z innej beczki:
Na innej parytycji miałem zainstalowane Win2000Pro. Niestety po próbie
instalacji XP nie mam dostępu do menu startowego tego systemu (wszystkie pliki
są w porządku). Jak odzyskać menu startowe?

Marcin