Re: problemy z AC97- wbudowana k.dzwiekowa

Autor: Tomek 'Spec' (tomek6_at_SKASUJTO.kki.net.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 00:49:12 MET DST

> Zakupilem plyte glowna ECS K7VTA3 (
> http://www.ecs.com.tw/products/k7vta3_3x.htm ). Na plycie tej zintegrowany
> jest AC 97 Audio Codec, zgodny ze specyfikacja AC 97 2.2. Kodek ten
> 'znajduje sie' w VT8233A Southbridge chipset. Problem polega na tym, ze za
> nic w swiecie nie chce uaktywnic sie ta wbudowana karta dzwiekowa.

    Poprzednio opisywane proby podejmowane byly na WinME. Sprobowalem na
Win98 i sytuacja powtarza sie. Czy moze WinXP sam wykrywa i instaluje AC97?
Wydaje mi sie dziwne, ze Windows sam nie wykrywa wogole AC97. Mozliwe, ze
jest ono wylaczone sprzetowa czy tez uszkodzone- niestety nie dotarlem do
informacji na ten temat.

    Panu- Konrad May-Gizynski, dziekuje za odpowiedz. Moj procesor (Duron
1,2GHz) nie jest podkrecany.

    Pozdrawiam
    Tomek 'Spec'
    tomek6_at_kki.net.pl