Re: Bios - gleboka ingerencja

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 23:47:45 MET DST

Tomasz Potega napisał:

>lataja gdzies po sieci zrodla awarda 6.0 dla jakichstam plyt na i810,
>zrodla sa asemblerowe wlasnie, ladnie sie kompiluja, ale ze sa ladnie
>napisane to juz powiedziec nie moge

;)))

chyba wiem dlaczego; pomysl, jak uczelnia mialaby uczyc programowania
aplikacji typu BIOS :D musialby byc pracownik do flashowania kosci;
tak z jeden na piec stanowisk; kazda kompilacja = plyta nie wstaje;

pozdrawiam;
adas

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?