Re: do uzytkownikow EIZO FlexScan F57 17"

Autor: Xaff (dppichor_at_wa.home.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 23:48:57 MET DST

Witam,

ja sie zdecydowalem na taki i po tygodniu chwale go sobie. Obraz lepszy niz
na soniaku GDM, ktorego dotychczas uzytkowalem, aczkolwiek przy maksymalnych
czestotliwosciach dla mojej rozdzielczosci (1024x768) widac znieksztalcenie
obrazu - zwezenia na krawedziach i cien z lewej strony. Po obnizeniu
odswierzania ze 120Hz na 100Hz efekty te nie wystepuja. Albo to wada moje
egzemlarza, albo cecha modelu/serii/zuzycia.
Ogolnie rzecz ujmujac jestem zadowolony..

Daniel