Re: Co sadzicie o Eizo f56?

Autor: crossmen (adams_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 23:42:54 MET DST

Użytkownik "domleg" <domleg_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Warto kupic taki monitor za 400zl? Czy majac 4 lata pohula jeszcze troche?
> Przeszukujac archiwa, znalazlem pare postow o psujacych sie
> trafopowielaczach w tych monitorach, to czesta wada?
>
> z gory dzieki za odpowiedz!
>
> domleg

monitorek ogolnie super ale oczywiscie kazdy egzemplarz trzeba
przetestowac.... zanim kupisz zalacz..niech pochodzi z 30 minut..w tym
czasie pobaw sie ustawieniami na calego...wyprobuj rozne rozdzielczosci i
czestotliwosci odswiezania....sprawdz geometrie obrazu...i jezeli w ciagu
tych 30 minut nie bedzie zadnych oznak (piskow, migotania obrazu,
przypadkowej zmiany wielkosci obrazu, trzaskow, przebarwien) ze sie
psuje......to wydaje mi sie ze warto zaryzykowac....w razie czego nowy
trafopowielacz kosztuje 30 euro..... ;)

crossmen