Optiview 17" sie kopie ... pomocy ??? co jest uszkodzone ?

Autor: Ernest (erio_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 21:24:59 MET DST

Mam problem ... moj ukochany monitor 17" na kineskopie Hitachi ostatnio od
czasu do czasy wylacza sie ....

Wyglada to w ten sposób ... wszystko jest ok. dioda sie swieci na zielono
... obraz jest ok ... nagle obraz zweza sie do jednej pionowej bialej linii
i znika ... zielona dioda sie swieci caly czas ... jak go wylacze z przodu
to dioda zmienia sie na pomaranczowa ... ponowne wlaczenie rzadko pomaga
.... czesciej pomaga wylaczenie go z tyłu i wlazenie po ok. 30 sekundach ...
czasami wylacza sie tez jak sie go mocniej strzeli z otwartej w bok ...;((((

apropo wstrzasów ... maly wstrzas powoduje zmniejszenie sie obrazu ... np. z
15" do 14" wyswietlanego obrazu .... na ułamek sekundy ... np. jak nogą
stukne w biurko ... mam ten efekt ... to moze byc nawet mocniejsze uderzenie
w enter ... a czasami nawet go nie dotkne i mam to zmniejszenie i
zwiekszenie w ulamku sekundy (okolo 0.2 sec.)

czy ktos z was wie co moze byc uszkodzone ????

A dzisiaj mialem trudnosci z wlaczeniem go ....

moze sie przegrzewa cos ... bo otwarelem go 30 minut temu (bo w ogole nie
chcial odpalic ... nawet w dosie, w niskiej rozdzialce i odswierzaniu) ...
odkurzylem , to odpalil za 1 razem ...ale jak dostal z otwartej to sie
wylaczyl ... ale potem sie wlączyl .... nie wiem co jest grane ... jutro
chyba jade do servisu ...