Re: Intel STL2

Autor: jojo (jojogub_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 19:27:45 MET DST

Uzytkownik "Dawid Klempka" <boe_at_wis.pk.edu.pl> napisal w wiadomosci
> Witam grupowiczow,
> Jestem w posiadaniu serwerowej plyty glownej Intel'a STL2.
> Moj problem polega na tym, ze nie mam sygnalu na monitor. Wszytsko wedlug
> mnie jest dobrze popodpinane. Swieci sie dioda zasilania , natomiast dioda
> kontrolki dyskow miga w sposob rownomierny.
> Czy spotkal sie ktos z takim problemem? Jesli tak to prosze o pomoc.
pewnie nikt (a przynajmniej niewielu na tej grupie) nie ma stycznosci z
takim sprzetem,ale z tego co podales to nic specjalnie nie wynika,
nie wiem czy tam jest grafika zintegorowana czy jak.
bez grafiki nie wystartuje system,a jak startuje to cos dalej sie sypnelo>
monitor kable.....

JOJO