Re: Athlon XP czy Pentium 4 ?????

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 18:23:33 MET DST

Lukasz wrote:
> Czesc,
>
> wlasnie zaczynam sie zastanawiac, bo nie wiem co wybrac.
> Athlon XP czy Pentium 4?
>
> Chodzi mi o mozliwie najwydajniejsze i najstabilniejsze rozwiazanie do
> grafiki.
> Jakie sa za i przeciw obu platform?

a co konkretnie z grafiki ? Sa jedne testy w ktorych AMD zdecydowanie
prowadzi i sa takie gdzie nie...

Kazdy kop zlozony z dobrych podzespolow i na win 2000 czy linux ? bedzie
stabliny.

Nie wiem o jakimi srodkami dysponujesz na zakup :)

http://www.tweak.pl/artykul/tbred_2200?PHPSESSID=f611e736392f0698d19ce638f9a
07507

takie i inne testy poszukaj, zobacz ceny i dokonasz wyborku (p4 to tylko
northwood, a amd palomino lub te 0.13u)