Re: jaki cooler do Athlon XP 1800+ z zapasem na oveclock

Autor: SP9WUG (majki2_at_go2.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 18:06:54 MET DST

"benek" <benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl> wrote in message
> [...]

To już widziałem

> a na tych stronach lepsze porownanie
> http://www.dansdata.com/coolercomp.htm
> http://www.dansdata.com/coolercomp_p2.htm
> http://www.dansdata.com/coolercomp_p3.htm
> http://www.dansdata.com/coolercomp_p4.htm

A tego nie, ale:

Jest tam dużo różnych fajnych coleerów, ale niestety mało które z nich są
dostępne w sklepach komputerowych, chyba że na zamówienie. Chodziło mi o
jakieś modele łatwo dostępne, który byłby najlepszy. Często nawet sprzedawcy
nie znają konkretnego modelu który sprzedają. Np w jednym sklepie mają
"Jamicon" z płytką z miedzi za 65 zł, ale nie dowiedziałem się jaki to
model. Znalazłem też w cennikch Thermaltake Volcano 6 za 100zł. Oczywiście
za każdym razem sprzedawca twierdzi że na pewno taki model wystarczy, ale ja
wolałbym być tego pewny. Patrząc na zdjęcia różnych coolerów polecanych
przez AMD wiele z nich nie obsługuje nawet XP 1800+ nie mówiąc o wyższych
modelach, a wydają się całkiem sporych rozmiarów.
Są też w cennikach opisy typu: Titan - 50zł ciężko stwierdzić jaki to model
albo
COOLER MASTER HSC-001 OVER 2,2GHZ - 100zł - takiego modelu wogóle nie
znalazłem na stronie coolermaster.