Re: Czekajac na Radeona 9700 ...

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 17:36:20 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" napisał:

> Halllooo... pobudka :)

Uuuuuuuuuaaaaaaaa... ale zaspałem. Ojacie. Sorki. Czytałem to jakieś 2
tygodnie temu nie wiedząc, że R9700 już jest w sprzedaży. Niestety tematy
gier i akceleratorów interesują mnie raczej tylko na poziomie zagadnień
technicznych, stąd też nie śledzę z gęsią skórką i wypiekami na twarzy
wszystkich nowości, które pojawiają się na rynku.

> Co ty chcesz w polowie wrzesnia zobaczyc? :)

Etam, już nic. Jakiś staroświecki chyba jestem. Faktycznie przyspałem.
A właśnie... qrcze, miałem spytać... to Rivę TNT też już wypuścili? :-)

Pozdrawia,
Sniper