jaki cooler do Athlon XP 1800+ z zapasem na oveclock

Autor: SP9WUG (majki2_at_go2.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 15:54:07 MET DST

Witam!
Mam zamiar kupić porcesor Athlon XP 1800+. Chciałbym go podkręcić więc musi
mieć jakiś zapas. Patrzę na to co poleca AMD dla procesora minimum 1800+ i
widzę że z takich modeli, które są łatwo dostępne w sklepie jest niewiele.
Ponadto wentylatory te są bardzo głośne. Nie chcę płacić ekstra za
sprowadzanie jakiś drogich modeli. Mogę zapłacić do 100 zł max.
Jak to wygląda w praktyce chłodzenie podkręconych procków 1800+. Czy jest
jakiś model coolera który dobrze sobie radzi z chłodzeniem i jednocześnie
nie powoduje zbytniego hałasu? Mam kompa włączonego całą dobę i chciałbym
przy nim móc zasnąć :)
Myślę żeby wykleić obudowę korkiem, ale nie wiem czy to wystarczy.